sâmbătă, 1 august 2015

Florin Săsărman - Floare la rever

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Florin Săsărman



În oraș e noapte,  
Am o floare la rever,  
Cu un fel de șoapte,  
Te mai caut, te mai cer.  

Totul va fi bine, 
Ceasurile au bătut,  
Ma gândesc la tine,  
Nu știu dacă te-ai născut.  

Refren: Haide, haide, fată,  
Să te-aștept n-am să mai pot,  
Naște-te odată,  
Să nu fiu batrân de tot. 

Suspiciuni destule 
Iarăși împotriva mea,  
Vor veni patrule  
Și mă vor legitima.  

Ce le pot eu spune?!  
Doar un singur adevăr:  
Acte n-am, nici nume,  
Numai floarea la rever.  

Dacă ești în viață,  
Vino, totuși, să mă vezi,  
Floarea-n piept îngheață  
Și mă copleșesc zăpezi. 

 Deocamdată caut,  
Te mai chem și te mai cer, 
Singur și precaut  
Și cu floarea la rever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu