luni, 17 august 2015

Mircea Florian - Pădure liniştitoare


Muzică şi Versuri: Mircea Florian

Codrule, Măria Ta,
Lasă-mă la umbra grea
Şi să-mi curgă lumea mea
Umbra-i deasă, vântul bate
Şi răcoarea mă străbate
Voi gândi la toate cele
Câte-n lună şi în stele
O să am doar flori în faţă
Şi privirea în verdeaţă.



O să fiu atunci cuminte
Şi-o să-mi fii chiar tu părinte
Şi-o să-mi dai îmbrăcăminte
Umbra deasă drept cămaşă
Şi copacii ca o casă
Voi gândi la mândra mea
Şi frunzele-mi vor cădea
Şi la oameni m-oi gândi
Lucrurile toate se vor limpezi. 

Pădure, frumoasă eşti
Să nu mi te vestejeşti
Că doar tu mă linişteşti
Umbra-i deasă, vântul bate
Gândurile-mi sunt furate
Şi gândesc la toate cele
La bătrâni şi la Ilene
O să am doar flori în faţă
Şi privirea în verdeaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu