miercuri, 5 august 2015

Nicu Vladimir - Punte scurtcircuitată

Versuri si Muzica: Nicu Vladimir

De-atâta timp murim în şoaptă cu gândul răstignit în gât,
visând că s-ar deschide-o poartă în care să-şi dea foc un sfânt...




Să spună el ce-avem pe suflet, şi doare ca un cuţit frânt
să ardă el până la urlet, şi să-l iubim demitizând...

De-atâta timp prăsim şopârle, şi-n amurgu' ăsta ochi apun
musteşte-o spaimă gri în urme, şi-n sângele unui meci nul...

Că de-am văzut şezum şi plânsum, ...cu lacrimi limpezi, de nebun
c-un arc voltaic destrămat în pumn, şi codul drumului e-n fum (şi-i fum)...

Vai, vai, vai ...aici lumina albă zace, destrăbălându-se-ntr-un curcubeu
şi fiecare, fiecare-şi ia ce-i place, şi fiecare zbiară: eu Eu EU!!!...

De-atâtea ori sporind în cale numărul umbrei, te-am aflat
am întrebat presimţi vreo zare?!? ţi-a fost răspunsul: "bla bla blaaaa"

Şi cerul către cer se-ntoarce, şi cade... lutul către lut
şi orice punte se desface sub tâmpla celui surdo-mut...

Vai vai vai - aici lumina albă zace, destrăbălându-se-ntr-un curcubeu
Şi fiecare, fiecare-şi ia ce-i place, şi fiecare zbiară: eu Eu EU !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu