sâmbătă, 29 august 2015

Raul Cârstea şi Constantin Neculae - Ca un fum de ţigară, sufletul

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Raul Cârstea şi Constantin Neculae

Am să-ţi spun bună seara şi-am să plec undeva
Unde nu e nimic numai scrum, numai zaţ,
Am să-ţi spun uşurat, am să-ti spun cu nesaţ,
Ce departe vă simt eu de inima mea.


Uşa-n loc va-ngheţa si nimic nu va fi,
Ca un fum de ţigară voi trece în sus
Unde stelele sunt, unde oamenii nu-s,
Am să-ţi spun bună seara, deşi va fi zi.

Refren: Bună seara din nou, bună seara adânc,
Doamne dragi, domni stimaţi eu am treabă, eu plec
Şi pe urmă aici e un fum de mă-nec
Nu-nţeleg de ce parcă... îmi vine să plâng.

Bună seara, am timp doar atât să mă sui
Spre tavanul ceţos al odăii de danţ,
Unde-i zgomot de lanţ peste paşi de amanţi,
Bună seara la toţi şi de fapt nimănui....

Doar atât am rămas, o vuire şi-atât,
Şi plămânii de-atâta strigare se rup,
Bună seara frumos, bună seara urât,
Ca un fum de ţigară mi-e sufletu-n trup.

Un comentariu: