duminică, 2 august 2015

Victor Socaciu - Opinia mea

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Victor Socaciu

Eu sunt lucrătorul cinstit şi tenace
Măreaţă mi-e fapta şi truda mi-e grea,
De-aceea, eu am despre tot ce se face
Opinia mea.



În coarne de-aş lua pentru ea lumea toată,
Cedarea ca luptă mi-ar fi mult mai grea,
Pe viaţă o dată, pe moarte o dată,
Opinia mea.

Şi, singur de-aş fi pe a mea baricadă
Şi-n rest milioane cu tifla mi-ar da,
Păstrez, chiar când capul vor alţii să-mi cadă,
Opinia mea.

Respect instituţii, opinii celebre,
Cultiv disciplina şi-s gata de ea,
Sunt om social, dar conserv în vertebre
Opinia mea.

Eu pot şi să râd dacă hoţii-mi sparg casa,
Flegmatic mă las depăşit pe şosea,
Mai am, când pe front îmi luaţi şi mireasa,
Opinia mea.

Acolo e sudul, acolo e nordul,
Am dreptul la nu, dacă vreţi să fiu da,
Vitală e lupta, normal dezacordul,
Opinia mea.

Furnică pot fi şi accept să fiu greier,
Chiar limba din gură de mi s-ar tăia,
Întreagă-mi rămâne, zidită în creier,
Opinia mea.

Nu caut comori, nu râvnesc la avere,
Din cerul întreg mi-am ales doar o stea,
Ei şi de la cer o favoare aş cere,
Opinia mea.

Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu