duminică, 2 august 2015

Victor Socaciu - Tata şi caii

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Victor Socaciu

Stau la geam în oraşul cel mare
Şi aud o căruţă cu cai
Unu-i alb, altu-i negru şi-mi pare
Că ei sunt unul iad şi-altul rai

Dar ţăranul acela ce-i mână
Prin maşini descurcându-se greu
Dumnezeule, parcă e tata!
Căruţaşul e chiar tatăl meu.

Refren: Tropa, trop prin oraş,   
Şchiopătat, în galop
Un ţăran şi doi cai,
Tropa-trop!

Va lua-o încet către casă
Va mânca printr-un parking ascuns
Şi din tropotul somn o să cadă,
Şi aceasta-i va fi de ajuns.

Şi departe în sat este mama,
Lunecând peste treburi grăbind,
Un stigmat părintesc mă-presoară
Ca un plâns ce-a ajuns tropotind.

Stau la geam în oraşul cel mare,
N-am curajul măcar să cobor
Să-l invit înăuntru pe tata,
Mi-e ruşine mai mult decât dor.

Şi-ntr-o carte poştală târzie,
C-o ştampilă de iad şi de rai,
Voi afla c-a murit pe şosele,
Lunecând sub copite de cai.

Un comentariu:

  1. GENIALA, ASA CUM ESTE TOATA POEZIA LUI ADRIAN PAUNESCU - ITI MERGE DIRECT LA SUFLET. PUSA PE MUZICA LUI VICTOR SOCACIU ACESTA MINUNATA POEZIE ESTE CUTREMURATOARE.

    RăspundețiȘtergere