marți, 29 septembrie 2015

Mădălina Amon - Te salut generaţie-n blugi

Versuri: Adrian Păunescu

Dacă sufletul tău înţelege
De la rock pân-la imnuri şi rugi
Te salut tineret în adidaşi,
Te salut generaţie-n blugi.


Există nişte oameni pe care îi iubesc,
Au vârsta conştiinţei si-apartenenţei mele,
Se invârtesc în jurul a douăzeci de ani,
Se dau golani şi şmecheri şi vor să fie stele.

Sunt uneori teribili şi alteori vulgari,
Părinţii spun adesea că nu mai ştiu să-i crească
Dar ţineti bine minte voi cei scârbiţi de ei,
Că ei sunt la nevoie armata românească.

Există nişte tineri marcaţi de folk şi rock
Ce au nevoie-n ţară de spirit şi de toate,
Şi dacă nu am face cultură pentru ei
Ei şi-ar lua-o-n taină de prin străinătate.

Şi noi am fost excentrici şi noi am fost huliţi
Nici noi n-am mers la baluri să rânduim tangoul
De ce să trecem astăzi drept nişte încuiaţi
Pe care îi acreşte şi-i enervează noul.

Există nişte tineri care muncesc cumplit,
Mai hăhăiesc aiurea, mai râd dintr-o prostie,
Dar dacă ai nevoie de ei să crezi în ei 
Aceştia sunt oştenii de astăzi Românie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu