joi, 22 octombrie 2015

Grup Folk T - Balada lui Iancu Jianu

Versuri şi muzică: prelucrare populară
Interpretare: Grup Folk T

Foaie verde siminic,
Auzit-ați de-un voinic?
Bate, pradă, nu omoară,
Pe ciocoi îi bagă-n boală,
Este Iancu cel vestit,
Care-n lume a venit,
Ca să-mi facă el dreptate,
Cu cea flintă de pe spate.
Auzit-ați de-un JianNume bun de căpitan?
Are calul cam nebun,
Trece Oltul ca pe drum
Măi Iancule şi Iancule, haiducule!

Iancu când el auzea
Sare neică drept în șa,
Drumul codrului lua,
Potera îl conjura,
Căpitanului zicea,
Dă-te Iancule legat,
Ca să scapi nevătămat,
Dară Iancul ce-mi făcea,
Puşca-n vânt o slobozea,
Și de poteră-mi scăpa
Și din gură le zicea.

Sunt voinic cu fruntea lată,
Nu mă dau pe voi o ceată,
Am supt sânge de năpârcă,
Nu mă dau pe voi o sută,
Măi Iancule şi Iancule, haiducule!

Iancule de unde vii?
Vin neică de peste Jii.
Iancule ce-ai târguit?
Când oi găta, mai nimic,
Praful de puşcă glonț de plumb,
Să-mi duc la copii in crâng.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu