miercuri, 4 noiembrie 2015

Vasile Şeicaru - Aruncarea în valuri

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: Vasile Şeicaru

Iubita mea, să ne-aruncăm în mare,
Împleticiţi în sare şi guvizi,
Să fie marea templul nunţii noastre,
Pe urmă, uşa ţărmului s-o-nchizi.
Iubita mea, te-ai îmbrăcat în alge,
Şi te sărut cu univers cu tot,
Pe zarea sfâşiată de păcate,
Plutim râzând şi ne iubim înot.

Refren: Iubita mea, să ne-aruncăm în mare
Şi să trăim în mare neînfrânt,
Să ne luăm, dacă voieşti, la vară,
Trei săptămâni concediu pe pământ.

Ţi-am spus de mult că pe pământ sunt rele,
Ţi-am spus că marea-i căpătâiul meu,
Ţi-am pregătit o flotă scufundată,
Şi-o nuntă pe-un vapor de minereu.
Iubita mea, să devenim acvatici,
Pământul care suntem ni-i destul,
Sătulă eşti de cele pământene,
De cele pământene sunt sătul.

Ne vor privi prin sute de binocluri,
Se vor uita ca la un alt prăpăd,
Mirându-se că doi fusesem, parcă,
Şi ei pe mare numai unul văd.
Dar nu-i nimic, le vom plăti aceasta,
Vom reveni în anul 2000,
Cu plete-ncărunţite mult de sare
Şi-n braţe cu o mare de copii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu