luni, 21 decembrie 2015

Ştefan Hruşcă - La nunta ta


Versuri: Adrian Păunescu

Eu vin la nunta ta, iubito,
Şi nu voiesc nimic să-ţi cer,
Dar roagă-ţi naşii să mă lase
Să-ţi cânt la nuntă lerui-ler.
Colindător fără de casă,
Colindător fără noroc,
Un strop de vin şi-un strop de pâine,
Îţi cânt şi-apoi o iau din loc.

Refren: Dreptul să colind îl cer
Dalbe flori şi lerui-ler
Pentru ea, doar pentru ea
Măritata mea

Am drum în faţă şi în urmă
Din când mai mor prin munţi,
Dar am venit să-ţi cânt colindul
Preafericitei tale nunţi.
Pot să-l rostesc şi din picioare,
Nu am pretenţii de mesean,
Un strop de vin şi-un strop de pâine
Şi-am să-ţi colind nepământean.
 

Iubita mea vândută lumii,
Nimic n-aş mai putea să sper,
Că florile nu mai sunt dalbe
Şi lerui nu mai este ler.
Dar eu colind bătut de lacrimi,
Colind şi voi mai colinda,
La toate nunţile din lume,
Afară doar de nunta mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu