vineri, 19 februarie 2016

George Nicolescu - Rock de dragoste

Versuri: Adrian Păunescu
Muzica: George Nicolescu

Sunt bărbatul, eşti femeia, eşti opusul omenesc
Tu eşti tu şi de aceea te iubesc,
Eşti făcută din lumină, sunt făcut din piatră grea
Şi aproape şi străină, dulcea mea
Două puncte cardinale, eu sunt nord şi tu eşti sud
Dar pe fiecare cale te aud




Refren: Pentru tine fac de gardă lângă inima din piept
Trupul tot să nu mi-l ardă când te-aştept
Eu din bune şi din rele, eu din tot ce-i omenesc
Scot puterea vieţii mele, eu cu-ntregul şi cu partea
Eu cu viaţa şi cu moartea te iubesc


Când iubirea nu devine simplu joc la două porţi
M-aş scula de drag de tine şi din morţi
Îţi declar război, rebelo, ca să pot să te sărut
Sunt şi eu un biet Othelo renăscut
Dacă ard ca focul verii când cu pleoapele m-atingi
Cheamă grabnic pompierii să mă stingi

Tu eşti rostul meu în lume, fără tine n-am motiv
Şi devin un biet pronume posesiv
Toată pofta mea de muncă, fapta mea de zi cu zi
Sunt întregi atât cât încă pot iubi
Pe Golgota de m-ar duce şi suprem m-ar condamna
Aş ruga să-mi fie cruce fiinţa ta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu