luni, 15 februarie 2016

Mircea Vintilă - Să stai în fân

Versuri: Ana Blandiana 
Muzica: Mircea Vintilă 

Vreau un cal,
Vreau un cal de rasă,
şi având
şi având marca „Fân”,
Vreau să plec,
vreau s-o-ntind de-acasă,
Noaptea pe drum să rămân,
Greierii-n somn să-i îngân,
Roua să-mi intre în sân,
Calul să-mi zică stăpân.


Refren: Nici nu mai ştiu de eşti cal sau eşti murg,
Nici de e noapte sau zi,
pleacă-te calule, vreau să mă urc,
dii neînşeuatule, dii!
dii neînşeuatule, dii!
dii neînşeuatule, dii!

Şi s-o iau,
Şi s-o iau prin ţară,
Şi de tropot
în şa să îngheţ,
şi nici rău,
nici bine să-mi pară,
suflet în trup călăreţ,
trap din judeţ în judeţ,
sălbăticind şi-ndrăzneţ,
ultimul om pădureţ.

Peste munţi,
peste văi şi ape,
numai eu
şi prietenul meu,
orice loc
ne va fi aproape,
nu mai stau, nu mai stau, zău,
gata şi calul şi eu,
zeu laolaltă cu zeu,
numai pe drumuri mereu.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu