marți, 3 mai 2016

Adriana Ausch - Drumul meu sau Dialog

Versuri: Alexandru Andrieş
Muzica: Adriana Ausch

Te văd dimineaţa, prin faţa mea treci
Nu te-opreştl niciodată, spune-mi de ce nu te-opreşti.

Drumul meu e nou şi drept,
Nu pot să mă-opresc din mers,
Drumul meu e drept şi lin
Şi deasupra-i cer senin.



Îmi spui că-i un drum nou pe care-l străpungi
De-unde ştii unde duce şi cât e de greu s-ajungi ?

Niciodată n-a fost greu
Şi de mers am mers mereu,
Drumul nou pe care sunt
Şerpuieşte pe pământ.

Cum poate să fie ceva nou ce-mi spui,
Când literele-s vechi şi-altele noi nu poţi să pui ?

 
Litere de-i număra,
Două'şapte vei afla,
Dar cuvinte sunt în carte
De ne-ajung până la moarte

Şi tot aş mai vrea ceva să te întreb,
De-unde ştii c-aşa este ce-mi spui, ca să pot să cred ?

Aici m-am născut de mult,
De-atunci vântul îl ascult,
El îmi spune cu-a lui boare
De e ploaie, de e soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu