miercuri, 18 mai 2016

Victor Socaciu - Căruţa cu flori

Versuri: Adrian Păunescu

Refren: În mâinile cui, privirile cui te-ating?
Trimite-mi vești înapoi,
Privirile cui și mâinile cui te strâng?
Trimite-mi vești despre noi!


La geamul meu trist, doar cu cerul vecin,
Cocorii îmi pleacă mereu,
Penumbră e toamna, penumbră e-n vin,
Ce umbră e-n umărul meu!

Canasta și fumul la tanti Ellen,
Nea Gelu cafeaua râșnind,
Icoane-mi par astăzi uitate-ntr-un tren,
Ce nu se mai vede venind!

Din clopotul cerului către pământ
O clipă amurg să-ți mai fiu,
Othello cu brațele frânte îți sunt
Și doar pâlpâind îți mai scriu!

În satul cel lung și cu porțile verzi,
Ascuns totdeauna sub nori,
De-aș ști că mai ești și că pașii ți-i pierzi,
Aș veni-ntr-o căruță cu flori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu