joi, 11 august 2016

Horia Stoicanu- Bitter

Muzică şi versuri: Horia Stoicanu

Chiar după colţ este un birt,
Vin oameni simpli şi beau spirt,
Iar între ei un individ
Zis a fi mare invalid.

Deşi flămând şi slab de piept
El impunea cumva respect.
Se-apropia de masa mea
Mă lua de sus şi zicea-aşa:


Refren: Eu aş bea un bitter
Cum beam pe vremea lui Hitler
Când treceam din vad în vad
Spre oraşul Stalingrad
O iubeam pe Vera
Pe ea şi mitraliera
Dar bancherii ne-au vândut
Şi războiul s-a pierdut.

Te lămurea fără să spui
Că avea demnitatea lui
Şi că-i sunt scrise faptele
Acolo în U.R.S.S.

Deşi flămând şi slab de piept
El impunea cumva respect.
Se-apropia de masa mea
Mă lua de sus şi zicea-aşa:

Şi într-o luni sau parcă marţi
Au năvălit câţiva mascaţi
La ordin de străini semnat
Să-l aresteze imediat.

Cu vină-n ochi le-a zis direct
Aveţi de voi puţin respect
Popoarele de servitori
N-au arme şi n-au luptători.

2 comentarii:

  1. Cine esteeroul descris in cintec?

    RăspundețiȘtergere
  2. cinste luptatorilor romani care au luptat pentru tara si pentru eliberarea basarabiei. cei care au scapat de iadul de la stalingrad s-au intors acasa in iadul comunist al penitenciarelor. e prea tirziu pentru recompense pentru ca cei mai multi s-au stins, dar macar urmasii acestora ar trebui recompensati.

    RăspundețiȘtergere